Masih Ingat Dengan Pria Penghina Islam ini ? Mengejutkan!! Ini Nasibnya Sekarang

Masih Ingat Dengan Pria Penghina Islam ini ? Mengejutkan!! Ini Nasibnya Sekarang




Artikel Terkait:




TrenzCorner -  Blogger yang sering menimbulkan kontroversi Alvin Tan yang kini sedang merempat di Amerika Syarikat di khabarkan telah terbunuh akibat ditembak. Adakah ini balasan yang di terima akibat tindakan provokatif yang seringkali dimuat naik melalui media sosial?

Sekeping gambar yang menunjukkan wajah seiras beliau yang ditembak di muka telah menjadi viral di media sosial. Akan tetapi setakat ini tiada pihak yang mengesahkan laporan yang mengesahkan kematian beliau akibat ditembak di muka.

Pastinya kematiannya mengembirakan ramai orang akan tetapi mungkin juga berita ini tak benar serta turut dikongsi oleh beberapa portal serta blog yang popular di Malaysia antaranya Free Malaysia Today

Ada yang berpendapat perihal Alvin tidak perlu di panjangkan serta dikongsi bersama dengan memuat naik status kebencian
masing-masing terhadap Alvin yang kerap menghina agama Islam. Bagaimanapun jika tiada respon dari masyarakat adakah facebook akan membuang laman Fan Page beliau?

Ada pro serta kontra dalam melaporkan perihal Alvin. Keprihatinan masyarakat Islam di Malaysia tentang kemurnian serta usaha mempertahankan agaama Islam perlu dizahirkan dengan mengutuk sekeras-kerasnya perbuatan Alvin Tan supaya tidak akan lahir lagi manusia yang memiliki peribadi seperti Alvin Tan di Malaysia.

Apapun mati atau hidup Alvin Tan tidak akan menjadi kudis untuk Islam. Bila benar dia mati akibat tembakan... ramai yang menadah tangan kesyukuran kerana beliau layak mendapat pembalasan Tuhan di atas apa yang dia lakukan....

Sumber :  zulcomz.blogspot.co.id

.

Masih Ingat Dengan Pria Penghina Islam ini ? Mengejutkan!! Ini Nasibnya Sekarang
4/ 5
Oleh